woensdag 29 juni 2011

Beige kaart

Mijn kaartje voor het kleuren kaarten team van Martina.
Klik hier voor meer informatie en de andere deelnemers.
De kleur deze week is beige.

Ik maakte een bedank kaart voor school.
We zijn nl met ons clubje knutselmoeders uit eten geweest.
Dit kregen wij van school voor al het gedane werk dit schooljaar.

Papier van alles wat oa Bo Bunny.
Kantje van de markt.
Muziekpapier.
Zelfgemaakte bloemen.
Parelketting van Xenos.
Stansjes van Marianne Design.






Ik ben een paar dagen van huis.
Heb hier wel internet maar deze is super sloom.
Ik probeer langs te komen bij de andere maar weet niet
 of dit lukken gaat.
Sorry daarvoor.

Hier begint vanaf morgen ook de school vakantie.
Dit was dan ook voorlopig de laatste deelname aan het kleurenkaartenteam.
Ik wens iedereen een hele fijne vakantie en tot ergens in
September maar weer.

Ik heb nog wel een paar kaartjes te laten zien
dus als de verbinding het toelaat plaats ik er
zo af en toe eens eentje.
Groetjes Brigitte.

20 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart ! heel erg mooi, helemaal mijn ding ! super,
    bedankt voorje deelname en tot de volgende,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je laat ons een erg mooie Beige kaart zien Brigitte.
    Mijn complimenten!
    Groetjes en een fijne dag toegewenst, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Brigitte! Zo mooi tot in de details afgewerkt!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Brigitte,

    Wat een leuk bedankt kaartje heb je gemaakt.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje en héél mooie details heb je gebruikt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, zeg! Helemaal goed qua kleur en ik vind je details super!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend mooie kaart en de bloem is gewoon super. Grietjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt prachtig Brigitte !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig chique kaartje brigitte super mooi gedaan hoor
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje modern en ook weer beetje vintage achtig super hoor!
    Fijne vakantie geniet er van!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt mijn complimenten!

    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig beige kaartje, erg mooi papier gebruikt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Brigitte!
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Brigitte,

    wat een leuke kaart heb je gemaakt! Prachtige details: kant, embossing, stempel etc. Heele rg mooi!! EN dank voor je reactie op mijn blog,

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Prachtige details: kant, embossing, stempel etc. Heele rg mooi!!
    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. via via kwam ik op je blog en heb me gelijk aangemeld als volger. wat een prachtige creaties maak je zeg!!!

    groetjes, Mandy
    ps. ik heb sinds vandaag samen met mijn zusje een nieuw blog. kom je ook een keer een kijkje nemen??
    http://vintagebymandyenjaimy.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor het berichtje.
Ik hoop snel tot weer.