zondag 20 februari 2011

Lekker kleurig

Een vejaardagskaartje voor de dochter van mijn vriendin.
Oke ik had er een kunnen maken met een auto want ze kreeg
die dag haar eerste auto rijles. Maar heb toch voor een tilda stempel
gekozen. Samen met vrolijk oranje geel papier een Lente achtig
kaartje geworden. Het was die dag ook lekker weer met een zonnetje.


Het is een ronde Easelkaart met Tida sempel ingekleurd met Derwent
potloden. Papier van de Trekpleister.


Op de onderste kaart een
envelopje om wat geld in te stoppen met lint dicht gestrikt.
Als laatste een paar glimmertjes.
 
Suus was er helemaal blij mee dus voor mij Missie geslaagd.
Groetjes en een fijne Zondag.
Brigitte


7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige mooie kaart, hele leuke details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart, knap bedacht ook.
    Ik ben ook bezig met een kaartje/mapje scrappen, gemaakt van een wc-rolletje. Zal het binnenkort op mijn blog laten zien. Groetjes en een fijne Zondag nog, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige frisse kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel erg leuk kaartje geworden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke frisse kaart heb je gemaakt. Fijne zondagavond groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O fijn! Ik ben blij dat je het zo oppakt.
    Wat een leuk kaartje trouwens! Dat vind ik altijd zo knap die kaarten. Ik heb daar niet zo het geduld voor. Ik heb er wel een heleboel op de foto gezet dan bekeek ik ze altijd van top tot teen.
    Fijne dag!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor het berichtje.
Ik hoop snel tot weer.